Artykuły dla zwierząt – połącz sklep stacjonarny z online i rozwijaj biznes

 

Wielu początkujących przedsiębiorców w branży zoologicznej ma dylemat, czy decydować się na sklep z akcesoriami dla zwierząt stacjonarny, czy online. Odpowiedz nie jest tak oczywista, ponieważ zależy od wielu czynników, ale można temu jak najbardziej sprostać. Jak? przeczytaj artykuł 😉

 

Decydujesz się  na otwarcie sklepu z artykułami dla zwierząt, poprzez otrzymanie dotacji unijnej z Urzędu i jest to fantastyczna sprawa pod jednym warunkiem, że wiesz w jakim celu go otwierasz. Jeżeli jest to forma… bo zawsze o tym marzyłem… to obawiam się, ze same marzenia mogą Ci w tym nie wystarczyć.  Powinieneś zacząć od biznesplanu, analizy rynku, analizy konkurencji oraz wybrania grupy docelowej.

 

 

Biznes to dokładne planowanie i wdrażanie planu każdego dnia.

 

Uważam, że w dobie Internetu posiadanie sklepu online jest wręcz konieczne. Jeżeli masz już sklep stacjonarny – to dlaczego by tego nie wykorzystać i założyć sklep online, aby dotrzeć do klienta poza obszarami własnego miasta.

Zadam Ci proste pytanie…

Co robi klient, kiedy ma jakiś problem lub potrzebuje jakiegoś konkretnego produktu? Otwiera przeglądarkę Google!

W jednym zdaniu mówiąc, klient najpierw szuka konkretnego rozwiązania lub przedmiotu w Internecie, baaa nawet sprawdza przez internet, czy w osiedlowym sklepie jest dana rzecz, aby niepotrzebnie musiał jechać.

Uważam, ze połączenie sklepu stacjonarnego z online jest w dzisiejszych czasach rewelacyjnym rozwiązaniem.

 

Otwierając sklep online powinieneś posiadać:

  1. Stronę WWW (wybierz i kup domenę i hosting, ustaw email na domenie, postaw wordpress, postaw home page, stronę podziękowania, zrób integrację)
  2. Akceptację płatności online (wybierz bramkę płatniczą, załóż aplikację, przygotuj regulaminy, przejdź weryfikację, stwórz koszyk sprzedażowy, integrację płatności, podłącz faktury, integrację emaili)
  3. stronę sprzedażową
  4. Odpowiednią komunikację marketingową
  5. Automatyzację
  6. Ruch na stronie
  7. Zaawansowany marketing

 

Łącząc sklep stacjonarny z online możesz genialnie trafić w gusta nie tylko lokalnego klienta, ale dotrzeć do każdego, w różnym zakątku świata.

Pamiętaj, również o tym, że to ty wybierasz asortyment do swojego sklepu i wcale nie jest powiedziane, że musisz mieć  w nim totalnie wszystko. Postaw na jakość, innowacyjność, pokazuj swoje produkty, chwal się swoją firmą, mów często, w czym się wyróżniasz na rynku. Klient musi wiedzieć, dlaczego akurat warto skorzystać z Twoich produktów. Dodatkowo analizuj, które produkty dobrze się sprzedają, ulepszaj, wzbogacaj asortyment, a te, które mają słabą sprzedaż eliminuj.

 

 

Skorzystaj z możliwości dzisiejszego świata online – nagrywaj live na Fb, które są bardzo wspierane przez Facebook, pokazuj jak wygląda dzień w sklepie od kulis,  nagrywaj filmy instruktażowe z nowościami,  twórz podcasty, webinary,  bądź widoczny i oryginalny. Nie zastanawiaj się w jaki sposób postrzega Cię konkurencja, ważne, abyś zaciekawił klienta i sprawił, że to właśnie od Ciebie będzie chciał kupować. Daj mu wartość, dziel się wiedzą, pokaż, że zależy Ci na jakości, a nie tylko na samym wepchnięciu produktu klientowi – ludzie to docenią!

 

Dobrze zleć zadania swoim pracownikom, aby każdy wiedział, co  dokładnie ma wykonywać. Kiedyś usłyszałam od jednej Pani, że jak nie ma klientów to pracownik się nudzi, a opłacić go musi. Jak to się nudzi? Zawsze jest praca, tylko trzeba ją odpowiednio oddelegowywać. Jeżeli nie ma klientów to niech pracownik nagra krótki filmik na temat Waszego asortymentu lub pokaże jak macie świetnie zorganizowaną przestrzeń w sklepie i wrzuci to na profil społecznościowy sklepu, a może w kilku słowach opowie na insta story, dlaczego akurat klient powinien Was odwiedzić? W czym się wyróżniacie na rynku?.

 

I ostatnia kwestia na koniec – dlaczego tylko nieliczni odnoszą spektakularne sukcesy ?

Ponieważ są innowacyjni, jedyni w swoim rodzaju i konsekwentnie trwają w swoich działaniach, bez względu na hejt, zazdrość ludzi, czy bezpodstawne negatywne komentarze. Im bardziej Twoja firma staje się popularna, tym więcej o Tobie będą mówić ( nie zawsze słodkości) i musisz się z tym pogodzić, ale tylko od Ciebie zależy, czy wytrwasz i pójdziesz do przodu, czy poddasz się na pierwszym zakręcie. Działaj!

 

pozdrawiam

Magda

 

DOŁĄCZ DO GRUPY NA FB

POBIERZ BEZPŁATNY START UP DLA BIZNESU

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE WPISY

ZOBACZ CO U MNIE NA INSTAGRAMIE

  • Jedni pracują, aby inni mogli jeszcze spać z łapami do góry 😉 
#Wrocław już za chwilę się widzimy 😁
#happy #insta #woman #refleksja #goodday #polishgirl #mylife #malamutesofinstagram #instadog #alaskanmalamute #pieseł #malamut #pies
  • Moi drodzy dzisiaj KOŃCZY SIĘ PROMOCJA na szkolenia z zakresu rozwoju salonu groomerskiego -ostatnia szansa zakupu szkolenia w kwocie 99 zł, od jutra już cena standardowa! Serdecznie zapraszamy! www.magdalenarorbach.pl/sklep
#groomer #grooming #salon #psifryzjer #warszawa #psifryzjer #katowice #slask #sosnowiec #dabrowagornicza #sosnowiecłączy #SZKOLENIE #kurs #rozwoj #insta #psiafryzura #wroclaw #minskmazowiecki #biznes #salonGROOMERSKI #salonpiękności #dlapsow #fryzjerdlapsow  #kobieta #instawoman
  • A Ty na co czekasz ;)? Działaj tu i teraz, szkoda marnować bezcenny czas...
#cytat #doprzemyslenia #insta #firma #biznes #aforyzmy #BusinessPetAcademy #magdalenarorbachpl
  • Właśnie wystartowały nowe szkolenia! 😍😍😍 Szkolenie - ROZWIŃ SALON GROOMERSKI ORAZ SZKOLENIE ROZWIŃ FIRMĘ PETSITTERSKĄ już w ofercie❗
kup teraz w promocyjnej cenie!
Ze względu na jakość każdego szkolenia ilość miejsc ograniczona.
TYLKO do wyczerpania wejściówek❗❗❗
Zapraszamy serdecznie
WWW.MAGDALENARORBACH.PL
#WYDARZENIE #WROCLAW #SZKOLENIE #KURS #GROOMER #dogsofinstagram #doggrooming #psifryzjer #rozwinfirme #katowice #slask #warszawa #petsitter #psiopiekun
  • Kochani na szkolenie BUDOWANIE MARKI w branży zoologicznej w Katowicach zostało TYLKO 5 ostatnich miejsc - serdecznie zapraszamy 😁#magdalenarorbachpl #BusinessPetAcademy #groomer #catsitter #petsitter #slask #sosnowiec #dabrowagornicza #sosnowiecłączy #zootechnik #trenerpsow #behawiorysta #dietetykzwierzecy #kot #kocie #pies #hodowla #sklepzoologiczny #targi #zoologia #katowice #chorzow #zabrze #gliwice #szkolenie #lekarzweterynarii #legowiska
  • Niektórzy już majówkują🤔😁 #insta #alaskanmalamute #pieseł #malamut #instadog #malamutesofinstagram #dog #BusinessPetAcademy #magdalenarorbachpl #polskipies #doglife #pies #majowka #odpoczynek #regeneracja #relaks #jogin
Instagram did not return any images.

Copyright Magdalena Rorbach © 2018

×
×

Koszyk

# Type at least 1 character to search # Hit enter to search or ESC to close